۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

تصویر تظاهرات مردم کراچی علیه رژیم ایران






هزاران نفر در شهر کراچی پاکستان و شهر کویته مرکز بلوچستان شرقی دست به تظاهرات علیه رژیم ایران و در اعتراض به اعدام رهبر مبارز امیر عبدالمالک بلوچ زدند.
طبق گزارشها مردم خشمگین بلوچ با آتش زدن پرچم ایران خشم و نفرت خود را از اقدامات جنایتکارانه ایران ابراز نموده و از سازمانهای بین المللی خواستند که بر ظلم رفته به ملت بلوچ توجه شود و جلوی اقدامات وحشیانه و ضد بشری ایران گرفته شود.
سخنرانان در این تظاهرات ها با حمایت خود از مقاومت در بلوچستان امیر عبدالمالک را رهبر آزادی خواهی دانسته که به خاطر دفاع از سرزمین و مردمانش جانش را فدا نمود و تنها جرمش دفاع از حقوق ملت بلوچ بود و او خواهان رسیدن ملت بلوچ به حقوق مشروعشان و حق تعیین سرنوشت در سرزمینشان بود و به همین دلیل اعدام شد.
در اطلاعیه پایانی که در تظاهرات خوانده شد با تمجید از مبارزات و مقاومتهای امیر شهید عبدالمالک اعلام کردند که روز چهارشنبه جلسه ای برای ابراز احترام به رهبر مقاومت شهید امیر عبدالمالک برگزار خواهد شد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

شهید عزیز امیر حاج عبدالمالک بلوچ رهبر انقلابی بلوچستان ،ملت و سرزمینت یتیم شدند و باور کردنی نیست که عزیز دیگر نیستی در جمع خاکیان ولی از آنجا که کلام پاک الهی است که شهیدان زنده اند یقین ما بر همین است که زنده اید .
به فرموده خودتان پس از دادن هر شهید ما آنچنان رشد و پیشرفت کرده ایم که گاه خود دهان بر انگشت مانده ایم از نصرتی گه پروردگار بعد از شهادت یاران عنایت فرموده است و این بار هم یقین داریم که خون پاکت درخت آزادی و آزادگی را چنان شکوفا خواهد کرد که دشمن زبون راه گریز نیابد و غرش شیران و سرمچاران این سرزمین عالمیان را انگشت به دهان و حیران کند .
شهید امیر حاج عبدالمالک یادت زنده و راهت جاویدان ای عزیز
میر یونس بلوچ

ناشناس گفت...

از فرمایشات رهبر انقلابی بلوچستان
شهید امیر حاج عبدالمالک بلوچ
ما نباید اجازه بدهیم و انشالله این اجازه را به متجاوزین و مستکبرین نخواهیم داد که آنها بخواهند فردای ما را تعیین کنند.ما به هیچ کس این اجازه را نخواهیم داد.
ما باید این زنجیرهای بردگی و غلامی راپاره پاره کنیم ،ما باید این سکوت را بشکنیم و از این باتلاق و ذلت بیرون بیاییم و به خدا قسم هیچ راهی بجز مقاومت و مبارزه نداریم و ما در این مقاومت و مبارزه به هیچ قدرت غربی و شرقی هم نیاز نداریم.
ما فقط باید به خدای بزرگ و برتر توکل بکنیم و به خدا اعتماد کنیم و ملت خودمان را بیدار بکنیم ، همانطوری که الحمدلله امروز ملت بیدار است.
اینها چیزی نیستند .
بخدا قسم اگر ما بیدار شویم و ما بخواهیم مبارزه کنیم با اتکا به خدا و قدرت ایمان و قوت شهادت ، هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند در برابر ما بایستد، هیچ قدرتی در دنیا نمی توانددر مقابل ایمان ایستادگی کند.
آگر آنها قوت دارند ، اگر آنها بمب دارند ، اگر آنها ارتش دارند ولی آنها چیزی ندارند که ما داریم.
ما جوانانی داریم که برای شهادت آماده هستند.
ما کسانی داریم که سینه های خودشان را برای گلوله آماده کرده اند.
ما کسانی داریم که آماده اند به سینه هایشان بمب ببندند و این جنایتکاران را به سزای اعمال ننگین و منفورشان برسانند.
ما چنین کسانی داریم.
تدوین : امید
فرزندی از دیار همیشه سبز و گلگون بلوچستان