۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

اولین نامه رهبر جندالله پس از دستگیری به ملت شریف ایران


نامه ارسالی از طرف یکی از خوانندگان سنی نیوز
ملت شریف ایران ، السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سرافرازی اسلام و ایران و شما ملت عزیز آرزوی دیرینه من است.
قطعا از اینکه این فرزند کوچک شما بدست دژخیمان و منافقان به دام افتاده نگران و ناراحتید ، بنده نیز با اینکه به شما در این زمینه حق میدهم اما به شما ملت شریف و مبارز توصیه می کنم که هرگز ناراحت نباشید . قسمت و تقدیر و سرنوشت یکی از ارکان مهم ایمان است و به همین جهت است که در جوامع اسلامی آمار خودکشی بسیار پایین و نزدیک به صفر می باشد بر خلاف جوامع غیر ایمانی که همواره خود را مغلوب و شکست خورده و مقهور می بینند .
بنابراین کسی که پا به میدان مبارزه می گزارد همه چیز را پیشاپیش پذیرفته است و تلخیها و ناکامیها اگر چه بر وفق مراد او نیست اما کاملا پیش بینی شده و پذیرفته شده است .
چند نکته مهم که لازم دانستم آنها را بدانید خدمت شما ملت قهرمان عرض می کنم:
اولا : قبل از اشاره به بخشهایی از سناریوی صحنه سازی شده دستگیری ، باید عرض کنم که هدف و آرمان بنده و دوستانم در "جنبش مقاومت مردمی ایران" هرگز شخصی نیست و لذا با رفتن و عوض شدن یک شخص ، برنامه و خط مشی آن نه تنها تغییر نخواهد کرد بلکه همرزمان من _چه من زنده باشم و چه من در این راه بدست این ستمگران شهید شوم ،_ در هدف و آرمان خویش مصمم تر خواهند گردید.
ثانیا : بوق و کرنای رژیم به ویژه پس از دستگیری همواره موضوع مواد مخدر بوده و چنان وانمود می کنند که گویا چهار میلیارد دلاری را که از این راه در منطقه در جریان است به جیب بنده و دوستانم سرازیر می شده ، غافل از اینکه بزرگترین باندهای قاچاق منطقه متعلق سران نظام است و پل ، افغانستان ایران ترکیه آلمان و سایر اروپا بر روی دوش سران سیاسی و نظامی و اطلاعات نظام بنا شده است . و بنده و دوستانم به عنوان یک جنبش دینی تجارت و استفاده از مواد مخدر را حرام مطلق میدانیم .
سوم : اینکه دستگاههای تبلیغاتی این رژیم ستمگر از من و دوستانم ، عواملی در دست بیگانگان بویژه امریکا و انگلیس ساخته و در نوشته های آماده ای که از من خواستند در پرس تی وی بخوانم این موضوع بارزترین نقطه تمرکز سوژه نویسان بود که بنده با تمام قاطعیت این امر را تکذیب می کنم ، البته می پذیرم که همه بیگانگان سعی در سوء استفاده از برنامه های ما را داشته اند . اما این خواست و تلاش آنان ربطی به ما ندارد و ما صرفا بر اساس برنامه دینی سیاسی خود حرکت کرده و مبارزه می کنیم . طبیعی است که مشترکاتی وجود داشته باشد و بنده و یا دوستانم در رسانه های آنها ظاهر شدیم اما این امر تنها به دلیل نیاز ما بوده و چون رسانه ای نداریم که در آن مشکلات خود را مطرح کنیم ناچارا به رسانه های دشمن روی آوردیم.
چهارم : دشمنان ملت و فرصت طلبان حاکم از من و دوستانم انسانهایی خونخوار ساخته که فقط به نیت آدمکشی و اخاذی و باج گیری فعالیت می کنیم . اما هرگز چنین نیست ، ما یک هدف مشخص و برنامه ای اعلان شده و شفاف و روشن داریم . ما به هیچ وجه با ملت عزیز ایران دشمنی نداریم ، دشمنان ما تنها کسانی هستند که بر ما و ملت و دین و عقیده ما ستم روا میدارند و تمامی عملیاتی که تا کنون انجام داده ایم صرفا برعلیه همان عوامل ستمگر و خائن بوده که دستشان به خون ملت ، اهل سنت و بلوچ ها آلوده بوده و در کشتن و تحقیر علمای ما پیشگام بوده و برای تفرقه و اختلاف برنامه ریزی کرده اند . البته در این میان قبول دارم که اشتباهاتی سرزده اما این اشتباهات سلیقه ای بوده است و نه فکری و منهجی .
پس تمام آحاد ملت ، حتی همشهریهای بیرجندی و زابلی که واقعا جای مردم بومی زاهدان را تنگ کرده و زندگی را بر ما تلخ کرده اند نیز بدانید که ما با هیچ کسی جز ظالمان و ستمگران حاکم مشکلی نداریم و جز خائنان رسمی و غیررسمی با عموم مردم کاری نداریم .
ملت عزیز بلوچ و اهل سنت استان و سایر کشور نیز مطمئن باشند و بدانند که با رفتن من هیچ چیزی عوض نخواهد شد و کمال تشکر را از همدردی و نگرانی شما نسبت به بنده دارم و تنها توصیه من به شما این است که به فکر حفاظت خود و دین و عقیده خود باشید .
عمر مختار و میرزا کوچک خان جنگلی و ... با رفتن خود نه تنها خلائی بجا نگذاشتند بلکه قوت قلب همراهان خود گشته و چون تابلوی درخشان و زرین بر پیشانی تاریخ جمال آفرینی میکنند و تا به امروز ملتهای مظلوم از آنها درس مقاومت و مبارزه می گیرند .
بنده بسیار کوچکتر از آنم که خود را به این بزرگمردان تاریخ برسانم اما برای قوت قلب شما عزیزان عرض می کنم که این فرزند کوچک شما در آینده الهام بخش جهاد و مقاومت و مبارزه خواهد گردید .

و السلام
عبدالمالک ریگی
با تشکر از هدهد

هیچ نظری موجود نیست: