۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

نامه فوری سردار عبدالمالک ریگی به مادران ایران زمین


نامه ارسالی از طرف یکی از خوانندگان سنی نیوز
مادران بزرگوار و گرامی! سلام و صد سلام بر شماهایی که با شیر پاک و عاطفه گرم و آغوش مهربانتان به من و امثال من درس شجاعت و فداکاری آموختید و به ما یاد دادید که در برابر ذلت، و پستی و ستم سر تسلیم فرود نیاوریم.
آری مادر من! این فرزند کوچک و ناچیزت پس از لطف و کرم پروردگار مدیون شیر پاک توست. تو به من آموختی که مردانگی به ظاهرسازی نیست . من از تو آموختم که آن آخرین مجاهد آندلس وقتی خود را به آغوش مادر انداخت و اشک حسرت ریخت، مادر همچون کوهی استوار ایستاد و خطاب به فرزند مجاهدش گفت: فرزندم ، اشک ریختن دردی را دوا نمی کند برو مانند دیگر مجاهدان از کشور و دین و آرمانت دفاع کن و در راه هدف هر چه در توان داری دریغ مدار!.
آری مادرم! گویا آن کلمات تو بود و آن مجاهد تنها من بودم، چندین سال است که این کلمات نه تنها در گوش بلکه در اعماق وجودم طنین افکنده و پژواک آن حتی در خواب مرا آرام نگذاشته است.
و امروز دوست داشتم در این نامه تنها تو را خطاب کنم و از زحمات بیدریغت تشکر نمایم اما دریغم آمد که سایر مادران ایران زمین را نادیده بگیرم که هر کدام آنها خود یک مادر اندلسی هستند و مطمئنم که درد و رنج و شجاعت آنان از آن مادر نه تنها کمتر نیست بلکه چه بسا بیشتر و جوشانتر است.
آری مادر بلوچ! مادر کرد! مادر فارس! مادر عرب! مادر ترکمن! مادر ترک و مادر ایرانی! بر شیر و شجاعت و بزرگواری شما هزاران سلام و درود من و همه مبارزان تاریخ.
ستمگران حاکم بر کشور با تبلیغات زهرآگین همه چیز را وارونه جلوه میدهند و جلاد را مظلوم و گوسفند بیچاره را ظالم و درنده معرفی می کنند. مطمئنم که حوادث اخیر پس از انتخابات به خوبی نشان داد که حاکمان دژخیم و خونخواران به ظاهر شیعه و مسلمان ایرانی، به جز منافع و مصالح خود برای هیچ کس و هیچ چیزی ارزش قائل نیستند و هرگاه مصلحت اقتضا کند:
حاضرند حسین شهید را به جای شمر قاتل معرفی کنند و به دار بیاویزند.
حاضرند بزرگان و مراجع عظام شیعه را منافق و خیانتکار معرفی کنند.
حاضرند مادران شهدا و اسرا را فقط به جرم این پرسش که فرزند ما کجاست به زندان بیفکنند.
حاضرند نه تنها رای مردم بلکه خون و جان و ناموس آنها را نیز به بازی بگیرند.
حاضرند بدترین جنایتهای ضد اخلاقی و ضد انسانی را در حق مردم (حتی خود شیعیان گاها از ما بیچاره تر) انجام دهند که گناهی جز یک اختلاف نظر سیاسی با آنها ندارند!
آری مادر من! تاریخ قضاوت خواهد کرد که عبدالمالک ریگی شیر حرام نخورده و دزد و قاچاق فروش و آدمکش نبوده است بلکه در راه دفاع از دین و ملت و آرمان خویش ناچارا به مبارزه مسلحانه پناه برده است.
آری! تاریخ ثابت خواهد کرد که عبدالمالک، صدای مظلومیت ملت ایران و اهل سنت و بلوچ و سایر مظلومان و ستمدیدگان کشوری بوده که حاکمان آن مردم را به نام دین و اسلام و امام زمان، اسیر هوسها و خواهشات خود کرده اند و برای نجات راهی جز مبارزه باقی نمانده است.
تاریخ ثابت خواهد کرد که برای دفاع از مادران و خواهرانی که مورد تجاوز جنسی باندهای اطلاعات رژیم قرار گرفته و تخته مشق عاملان خونخوار و هوسران اطلاعات قرار گرفته اند هیچ راهی جز مبارزه مسلحانه وجود نداشته است.
آری! مادران و خواهرانی هستند که با توطئه و نیرنگ دشمنان ملت ایران در استان ما و در تمامی استانهای کشور عزیزمان به زور و با حیله های مختلف به باندهای فحشای زیر نظر اداره اطلاعات کشیده شده اند و آنها با اینکه از شریفترین خانواده ها هستند ، نیروهای کثیف اطلاعات که آنان را ماهرانه به دام انداخته اند، برای خورد کردن سران قوم و طایفه و خانواده آنها با تهدید به افشای نکته ضعفهای آنها، آن خانواده را وادار به همکاری با آنها و جاسوسی می نمایند!.
مادر گرامی و خواهر عزیز من! خدای بزرگ را شاهد می گیرم که من و امثال من دیوانه نیستیم و آنچه ما را مجبور به حمل سلاح کرده مسائلی است که گفتن و فاش کردن آن باعث آبرو ریزی ملت عزیزمان می گردد.
علت مخاطب قرار دادن شما مادر گرامی و سایر مادران و خواهرانم این است که این موضوع را برخی از شما بیشتر از سایر آحاد ملت میدانید! به امید آنکه از میان شما کسانی جرأت و شهامت به خرج دهند و با حفظ آبروی خانواده و قوم خویش فقط با اسم مستعار پرده از چهره کثیف این جنایتکاران بردارند و به ملت عزیز اعم از شیعه و سنی بگویند که علت و انگیزه اصلی مبارزه مسلحانه برادران شما در ایران چیست؟
بلایی که اخیرا بر سر زندانیان هم مذهب خود و حتی مردان آوردند ، این بلاها را سالهاست که بر سر بعضی مادران حتی کهن سال و خواهران ما می آورند، تا جایی که بر سر بعضی علمای ریش سفید اهل سنت بلاهایی آورده اند که قلم از شرح آن شرم دارد.
بسیار سخت است حکایت این رسواییها را به قلم آوردن. و فاش کردن چنین مسایلی برای کسیکه قربانی آن شده باشد مصادف با مرگ است اما چاره ای جز اشاره ای کلی به این پرونده بسیار سنگین و خطرناک نبود.
امیدوارم کسانی که ما را بخاطر حمل سلاح ملامت می کنند، چشم و گوششان را باز کنند و بدانند که مافیای جنایتکار اطلاعات در میان اهل سنت اعم از کرد و بلوچ و ترکمن و عرب و فارس و ... چه می کنند!.
امروز فرصت آن رسیده است که همگان از خود جرأت و شهامت به خرج دهند و این موضوع را بشکافند و پرده از اسرار سی ساله محبوس در سینه ها بردارند و اگر جرات معرفی خود را ندارند حداقل با اسم مستعار افشاگری کنند، علماء، نویسندگان، محققان، فعالان حقوق بشر و فعالان اجتماعی و ... هرکس به نوبه خود احساس مسئولیت نموده و در این باره بنویسند و حقایق پنهان این تاریخ سیاه را آشکار نمایند .
و در آخر تاکید می کنم برای این فرزند کوچک خود نگران و ناراحت نباشید، الحمدلله افتخار می کنم که در راه آرمان مقدس خود جان کوچکم را قربانی کنم .

و السلام
عبدالمالک ریگی.
اسیر در بند در تاریکخانه حاکمان ستمگر ایران.
تا نامه ای دیگر خدا نگهدار. با تشکر از هدهد .

هیچ نظری موجود نیست: