۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

صحنه سازي دروغين و مسخره ر‍ژيم ولايت دروغ از دستگيري رهبر مقاومت


براي صحنه سازي دستگيري رهبر مقاومت از يك هواپيماي كهنه غير مستعمل امريكائي استفاده شده است



رنگ قرمز و آبي نشان امريكاست و بيچاره دروغگويان ولايت به اين امر هم توجه نكردند
به گزارش آ‍ژانس خبري تفتان ر‍ژيم ولايت دروغ چنان وامانده و بدبخت است كه حتي در صحنه سازي دروغينش نتوانست يك صحنه درست حسابي از دستگيري رهبر انقلاب و انتفاضه بلوچستان را به نمايش بگذارد و در دروغ سازي هم با اين همه امكانات و دستگاهها و در اختيار داشتن همه چيز بيچاره گونه و بدبخت گونه عمل نمود كه دروغهايش براي همه روشن و واضخ گشت. و شايد هم آمريكائيها كه رهبر مقاومت را از افغانستان دستگير كردند خود اين نمايش را به اجرا در آوردند تا رژيم ايران را مسخره عام و خاص كنند و اولا يك هواپيماي كوچك آمريكائي را با رنگ قرمز و آبي كه نشان امريكاست به نمايش گذاشتند كه رهبر مقاومت امير عبدالمالك داخل آن نشسته است كه ايران مدعي است كه با اين هواپيماي كوچك رهبر مقاومت را از بندرعباس به تهران منتقل كرده است .


رنگ قرمز و آبي نشان آمريكاست(اين تصوير از بلوچي نيوز نقل شده است)
جاي تعجب و حيرت است كه يك هواپيماي كهنه و پاره و پوسيده كه در و پنجره ندارد و شيشه هم ندارد چگونه پرواز كرده است و در حقيقت اين يك هواپيماي غير مستعمل است و قابل استفاده نيست و حتي يك شيشه جلوئي ندارد و بالاي درش هم كه پوسيده و خرابه است و شايد فقط درد نمايش بخورد و براي پرواز واقعي استفاده نمي شود.

هواپيماي پاره و پوسيده كه فقط مي تواند با دروغهاي معجزه ولايت دروغ پرواز كند

هواپيماي بدون شيشه از دروغهاي معجزه اي رژيم ولايت دروغ

و احتمالا امريكائي ها پس از دستگيري رهبر مقاومت ايشان را به داخل يك هواپيماي غير استفاده شده برده و فيلمش را تهيه كرده و به ايران فرستاده اند ورژيم بدبخت هم براي نمايش خود اين فيلم را نمايش داد اما واقعا كه اين فيلم ر‍ژيم ايران را رسوا كرد و همه دريافتند كه رژيم ايران دروغ مي گويد و حتي نمي داند چطور دروغ بگويد.

شاخه تبليغاتي جنبش فيلم را در دست تهيه دارد كه صحنه سازي دروغين و ادعاهاي دروغين نظام را مورد بررسي قرار داده است و بزودي اين فيلم از شبكه هاي بين المللي پخش خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: