۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

از فرمایشات رهبر انقلابی بلوچستان شهید امیر حاج عبدالمالک بلوچ


ما نباید اجازه بدهیم و انشالله این اجازه را به متجاوزین و مستکبرین نخواهیم داد که آنها بخواهند فردای ما را تعیین کنند.ما به هیچ کس این اجازه را نخواهیم داد.
ما باید این زنجیرهای بردگی و غلامی راپاره پاره کنیم ،ما باید این سکوت را بشکنیم و از این باتلاق و ذلت بیرون بیاییم و به خدا قسم هیچ راهی بجز مقاومت و مبارزه نداریم و ما در این مقاومت و مبارزه به هیچ قدرت غربی و شرقی هم نیاز نداریم.
ما فقط باید به خدای بزرگ و برتر توکل بکنیم و به خدا اعتماد کنیم و ملت خودمان را بیدار بکنیم ، همانطوری که الحمدلله امروز ملت بیدار است.
اینها چیزی نیستند .
بخدا قسم اگر ما بیدار شویم و ما بخواهیم مبارزه کنیم با اتکا به خدا و قدرت ایمان و قوت شهادت ، هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند در برابر ما بایستد، هیچ قدرتی در دنیا نمی توانددر مقابل ایمان ایستادگی کند.
آگر آنها قوت دارند ، اگر آنها بمب دارند ، اگر آنها ارتش دارند ولی آنها چیزی ندارند که ما داریم.
ما جوانانی داریم که برای شهادت آماده هستند.
ما کسانی داریم که سینه های خودشان را برای گلوله آماده کرده اند.
ما کسانی داریم که آماده اند به سینه هایشان بمب ببندند و این جنایتکاران را به سزای اعمال ننگین و منفورشان برسانند.
ما چنین کسانی داریم.
تدوین : امید
فرزندی از دیار همیشه سبز و گلگون بلوچستان

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اطلاعیه .
بسم الله الرحمن الرحیم .
بشیر احمد ریگی سردار طایفه ریگی نیست و او را بخاطر بدنام کردن پدر مرحومش حاج مهرالله خان و عضویت در وزارت اطلاعات و نقش مستقیم داشتن در شهادت چندین نفر از طایفه ریگی و دیگر بلوچها ، از طایفه ریگی اخراج می کنیم و از سایر برادران در دیگر طوایف می خواهیم که جنایات بشیراحمد را به حساب طایفه ریگی نگذارند.
امضا محفوظ ، چند معتمد و جوان از طایفه ریگی.
رونوشت: به طایفه ریگی و مردم بلوچ و دیگر طوایف غیور بلوچ.
*(جهت اطلاع ما در حال جمع آوری امضا از بزرگان طایفه ریگی و شاخه های وابسته و دیگر طوایف هستیم و به دلایل امنیتی از دادن نام این عزیزان در این برهه از زمان معذوریم)